Busigt värre

Jag har nu jobbat med en bild i några timmar ^^ Hoppas ni kommer känna igen dom (A)




Känner ni igen dom? ;)







Här tyckte snorElin egentligen att hon var klar för att hon är så förgrämmat lat ;)

Men jag lyckades lägga någon timma till på det och blev faktiskt lite nöjdare till på köpet! c:
Och det är såklart Sweeney Todd & Mrs. Lovett

Olyckligtvis har jag blivit lite krasslig, har lite feber just nu och är allmänt nere. Så det kanske blir fler bilder när jag är hemma och om jag har ork till att plåga mig själv mer :p

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: ärikah

JAG KÄNNDE INTE IGEN PERSONERNA OCH FICK JÄTTEDÅLIGT SAMVETE MEN DET GJORDE INGET FÖR HAR INTE SETT DEN FILMEN MED DESSA PERSONER 8D



är du hemma ? D:

2011-11-07 @ 09:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback