Gårdagen

Igår så red Lisa och jag ut på långritt :) Först red vi och träffade Meja och hennes lilla monster Sessa, som är såååå söööööt :D och dom är så duktiga (Y) dock blev Sessa lite distraherad av våra monster ;)
Vi lekte runt lite i paddocken, hoppade lite småhinder, Meja visade lite tricks och jag visade hur bugningen ser ut än så länge för Fiona, hon börjar bli duktig! :D vi hade allmänt kul (Y) sen red Lisa och jag hem igen, vi red en bit längre än bara direkt hem så att hästarna fick bli av med lite energi, tur att vi tog på reflexerna för det hann blir redigt mörkt ;) Tror vi var ute sen 13.00/13.30 tills 17.00/17.30 ca :p var lite lagom trötta och hungriga när vi kom hem igen (A) Men det var kul och man mådde sådär lagom gott i kroppen efteråt och nu har jag träningsvärk! :D
Sov gott inatt ^^

Sitter just nu och målar på en liten bild :D

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Meja

Höhö thaaank you! :D Dock gick det inte alls lika bra igår som det oftast gör. Hon har ganska svårt att koncentrera sig på mig när jag inte har något gott... ._. Dessutom 2 nya hästar liksom, då blir det lite jobbigt för den lilla hjärnan (a)

2011-11-14 @ 21:51:18
Postat av: Elin

möhö :'> den lilla lilla hjärnan (Y)

2011-11-14 @ 22:00:22
URL: http://kallblodsfjollorna.blogg.se/
Postat av: meja

Jååå, den kan inte så mycket än den lilla hjärnan :3

2011-11-14 @ 22:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback