5 saker till :D

5 saker ni antagligen inte visste om mig (Elin):
1. Jag är bisexuell.
2. Jag är väldigt känslig och gråter lätt för mycket, men jag har bara vart deprimerad på riktigt en gång och det var när jag blev diagnostiserad med Diabetes, 1 Juni 2010 (blir lite smådeppig av det ibland fortfarande)
3. Jag har dåligt självförtroende, men har aldrig haft så mycket som jag har nu, pågrund av världens underbaraste skola med världens bästa vänner :D
4. Jag kan nästan börja klättra på väggarna av fotoabstinens ibland, det här brukar hända när det blir allmäna perfektlägen och kameran är mil därifrån ;) eller av ilska för att kameran håller på att falla sönder och samman...
5. Jag älskar att kramas <3 jag och mina fina vänner kramas och myser hela tiden, gosch vad jag har saknat att vara så social som jag blivit på Sinclair <3

5 saker ni antagligen inte visste om Fiona:

1. När hon vill ha godis, bli kelad med, blir lite smårädd/stressad så får hon en allmänt jättesöt stötig/blåsig andning :3
2. Hon tycker det är jobbigt om jag arbetar en bit ifrån henne (tömkörning, longering t ex - en av anledningarna till att jag tycker long reining/långa tyglar verkar bättre för henne än vad tömkörning är), hon vågar inte riktigt prova vad jag vill och går istället in till mig för att söka lite tröst ;)
3. Hon sölar något fruktansvärt när hon dricker och slaffsar i sig kraftfoder, man kan lika gärna tro att hon är en valack ;)
4. Hon verkar inte gilla när folk hon inte känner och litar på rider henne.
5. Hon älskar att arbeta och att få bekräftelse av att hon vart riktigt duktig (t ex den underbart lugna och helt enkelt harmoniska traven idag), då frustar hon loss ^^

Kommentera inlägget
Postat av: anonym

så du gillar tjejer? :)

2011-10-24 @ 15:02:05
Postat av: Elin

Svar - anonym: Ja, jag gillar båda ;)

2011-10-24 @ 17:41:00
URL: http://kallblodsfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback