5 saker

5 saker ni antagligen inte visste om mig (Lisa):
1. Jag har getingfobi
2. Jag tycker att det är lugnande att pilla med något - framförallt någon annans fingrar :3
3. Jag är väldigt självdestruktiv, mer eller mindre
4. På onsdag ska jag få min tredje tandställning </3
5. Det finns ooootroligt många människor jag inte tål att umgås med o.o

5 saker ni antaglien inte visste om Lukas:
1. Han ääälskar att bli kliad i svansroten
2. När han kom hade han väldigt svårt för att stå stilla när man borstade m.m, nu står han oftast och sover
3. Han älskar att tugga på grimskaft
4. Jag har aldrig vart den som vart rädd för hästar, Lukas är nog den häst som jag har känt mest obehag med (i början)
5. Lukas är den bästa lilla vännen man kan få, om man bara ger det lite tid <3

//Lisa

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback