Bilderna

Här kommer lite mysiga bilder ifrån idag :)

Lukas visar hur "fint" han kan gå ;)

Gullepojken <3

Busunge <3 höh, hon har så mycket lugg, så man ser sällan ögonen :3

Sexig pojke..

Lisa åker snowracer i hagen? Nej, men det var en del av bröten jag bar till förrådet i hagen ;) (förrådet är inhägnat)



Titta, man kan faktiskt se hennes vackra ögon ibland :D

Fiona har börjat våga testa nya saker mycket mera nu :) Förut har hon inte alls vågat det nu, dessutom börjar hon bry sig om ifall jag vill henne något eller så. exempelvis, när jag satt och fotade Lukas så kom hon tassandes (bilden) mot mig och stannade verkligen nära och bara ville kela lite, hon vågar liksom fråga efter lite gos nu ^^

Tvingade Lisa att fota när hon stod och andades i mitt öra och var allmänt jättesöt (A)



Ignonera att mitt hår är trasslig och ovårdat... (A)

Lukas kom fram och flåsade Lisa i örat också när hon fotade mig och Fånis, men han bestämde sig för att hälsa på mig också ;)

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Melina

sötis pollaarnaa! :>

2011-10-23 @ 22:06:00
URL: http://humlidumli.blogg.se/
Postat av: daniel sjögren

så sött <3 islänsk eller nordisk arbets häst va?

2011-10-24 @ 18:50:57
Postat av: Emma

super fina bilder :D

2011-10-28 @ 21:39:30
URL: http://hoppningdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback