Elin Karlsson

Ja, nu hade jag tänkt att skriva en liten presentation om mig här :)
Som sagt så heter jag Elin, är 16 år - Lisas storasyster. Jag älskar att fota (jag kommer stå för dom flesta bilder som dyker upp i bloggen), har en Sony som dock är döende och laggar sönder mer och mer... Så ska köpa en ny (förhoppningsvis!) snart... Jag målar också en hel del och går första året på Sinclair - Bild och formgivning.
Hemma har vi två pållar, Lukas och Fiona - dom får en bättre presentation i ett annat inlägg - ingen av hästarna är "det är din häst och det din" utan det är egentligen bådas, men jag rider och tar nästan alltid hand om Fiona och Lisa om Lukas, så jag kommer stå för uppdateringen om Fiona och Lisa om Lukas. :)
Vi jobbar lite NH-aktigt med våra hästar och är båda väldigt fokuserade på att dom mår så bra som dom kan och lever så hästigt som möjligt. Ingen av oss är intresserade av att tävla eller dylikt utan vi rider ut och myser, hoppar lite i skogen när det är torrt och jobbar/tränar dom inom dressyren längs med vägarna :)

Jag har också bloggat innan och min enskilda blogg heter http://dinozaur.devote.se :)

Jag och Fiona under en liten fotografering :3

Bild från i sommras i hagen :)

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Mamma

Kul att se de "gamla" bilderna igen!

2011-10-19 @ 19:55:08
Postat av: Kimpan

Mycket fin blogg :D

2011-10-19 @ 20:55:31
URL: http://kimpankimpan.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback