Torp

Vart på Torp idag, både Lisa och jag fick varsin ny mobil, Samsung galaxy mini. Min är vit och hennes grå :3 LOVE IT <3

Köpte även en ny grimma till Fånis då jag kände att vi behövde det (A) hon har så jäkla mycket man och hon hade en sån här:

Och eftersom luddet är så allmänt tjockt i nacken så var det svårt att få på grimman ibland dels då friktionen ökar något i och med fleecen men framförallt så tog den så mycket plats i nacken som egentligen inte finns ;) Så hade spanat ett tag på en grimma som jag velat ha och fick äntligen köpt den idag ;)
En sånhär är det:

Riktigt tjusig och jösses så söt hon var i den när vi provade den idag! :D Så jäkla gott det var att ta på den också, det gick ju liksom smidigt ... Love to the grimma! <3

Både Lisa och jag fick även köpt oss ett par tjocka, goa ridvantar med reflex :)

Sen så åt vi Subway också <3

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: carro

har en likadan mobil! den passar mig och jag slapp slösa flera tusen hehe

2011-10-30 @ 16:18:00
URL: http://detvanliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback