11 december

Idag är det bara 13 dagar kvar till julafton, yippie! Längtar som en tok, älskar att få presenter, hehe. 
 
Dagen tillbringas i skolan, såklart, och efter det är det raka vägen hem. Inga speciella planer, som vanligt, men det är helt otroligt skönt det med. Måste plugga en del, har många prov nu det sista. Har ni det med? Fattar inte varför det ska vara så otroligt mycket just det sista!
 
Tror det blir tömkörning med Hanna idag, det var längesedan jag gjorde det. För er som inte vet så har det inte vart helt problemfritt att tömköra förut, det har vart mycket tjaffs och jag har dratt mig lite för det, vilket är jättetråkigt då både jag och Hanna egentligen gillar det. Ska fråga om pappa kan följa med och gå och leda i en grimma/gå vid hennes huvud, då brukar det gå bättre, och så får vi väll fortsätta tills jag känner mig säkrare, Hanna känner sig säkrare och det går bättre helt enkelt. :)
 
Ha en fin dag!
 
Min katt, Lakrits. :)
//Emmy

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback