dör lite

Har ni sett så snyggt? Det är nog det snyggaste schabraket jag sett på länge, allvarligt. Glittrigt och glammigt, men ändå inte för mycket.
 
Mitt mål är ju faktiskt att någon gång komma ut på tävlingar med Hanna, i hoppning då. Men det är ju förstås himla långt kvar, och jag vet faktiskt inte ens om hon tycker det är kul med hoppning, det väntar ju att se. Men om jag får drömma lite, och tänker att jag kommer tävla, så är det lätt ett av Linn Olssons sett jag kommer ha på Hanna, och matchande outfit på mig själv.
 
Just nu är det faktiskt en möjlighet med tävling, det var det inte för ett år sedan, och det känns jätteroligt att det ändrats. Har alltid gillat att tävla med hästar, det är enda gångerna jag känt mig säker, även fast folk kollat på mig. Annars är jag nämligen ganska osäker, blir lätt generad osv, hehe, men inte på hästryggen inte!
 
Visst är det snyggt? (Tror minsan Elin sitter och spyr lite över detta inlägget där hemma, kan jag ha rätt? ;))
 
 
Om ni vill läsa mer om detta görsnygga sett, får ni klicka in hos Linn! http://linnolsson.se/
 
//Emmy
 
 

Kommentera inlägget
Postat av: Elin

Haaaaah, hade guldremsan inte varit paletter utan tyg hade det varit fint.. Jag får ont i huvudet av glitter. :<

2012-12-13 @ 14:14:32
URL: http://kallblodsfjollorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback