Jobbigt

För er som inte vet det är jag fruktansvärt kräsen (och har dessutom nyligen haft ätstörningar uppepå det innan jag påbörjade min medecinering för min depression) vilket leder till att jag äter väldigt lite under skoldagarna. Hela den här veckan serveras det mat som jag inte kan tvinga i mig. För mig är det mer eller mindre fysiskt omöjligt att tvinga i mig mat som inte smakar si eller så. Så det hela slutar med att jag inte äter helt enkelt = väldigt jobbigt. 
Har jag kontanter kan jag köpa en macka i kaffeterian, men just nu har jag inga kontanter på mig. Och de allra flesta veckor så brukar jag och en eller flera kompisar gå och äta på ett fik en gång i veckan istället. Men idag gör vi inte det och jag ska träna sedan.. Efter skolan. 
Förhoppningsvis kan jag hitta någon som kan sällskapa mig när jag slänger i mig något annars blir jag så illa tvungen att göra debut med att äta på fik eller något helt själv. (Jag har social fobi så för mig är det en jobbig situation). 
Det suger verkligen att vara kräsen. 
 
(ja, jag vet att jag klagar lite nu. Men jag har inte så mycket annat att uppdatera om just nu.. Mat is kinda the only thing I think about right now.) 
 
//Elin

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback