söndag

Idag är det söndag, men helt utan söndagsångest, haha. Nu är det bara fem dagar kvar i skolan, sedan har jag ett ganska långt jullov att se fram emot, och massa kul att hitta på, härligt. Samt att det bara är ÅTTA dagar kvar till julafton. Det känns helt sjukt, vad tiden har gått snabbt! Tycker inte ens det känns som jul?
 
Här är det i vart fall dåligt väder. Slaskigt och blött ute, ingen hitt alls. Om det blir kallare igen kommer det väll bli isbana på vägarna, suck. Men, det är ett problem längre fram.
 
Idag står det tömkörning på schemat, jag ska bara orka mig ut först, haha. Klockan är 20 i 1 och jag har inte vart ute än...
 
// Emmy

Kommentera inlägget
Postat av: Marta

Fin blogg! Kika gärna in på min! Kram! :)

2012-12-16 @ 21:08:49
URL: http://willnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback