Tottopålls

Idag var Lisa och jag ute på en ganska lång och helt underbar ridtur i snön med två pigga tottopållar. Orkar inte skriva så mycket om det, men båda mådde riktigt bra av det. Lisa har haft så mycket skolarbeten så hon har inte hunnit på grund av det och jag har inte orkat på grund av min depression, men nu när det snart är jullov så har Lisa i princip inga arbeten kvar och jag börjar må bättre så det var skönt att bara kunna slappna av och sticka ut en sväng. 
Jag känner att jag inte uppdaterar så mycket här, men jag har så mycket i huvudet så det blir helt enkelt inte av. Massor med läkarbesök och sådant.. Men nu tar jag verkligen tag i mina problem, det känns både skönt och skrämmande. Det är inte en barnlek att jobba med en depression, panikångest, social fobi och agorafobi.. Men med hjälp av medecin och terapi ska det nog gå. Men det kommer att vara tufft och därav kommer jag kanske inte uppdatera så mycket här även om jag vill. 
 
//Elin

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback