underbara fredag

Sitter med varm Oboy med grädde i, och har nyss kollat färdigt på en jättefin film. En sådan där lyckligt-slut film, underbara är dom, tycker jag, haha. Om något är intresserad av att kolla på den heter den "Life as we know it".
 
Nu sitter jag och lyssnar på bra musik, bland annat den otroligt fina låten "Little Things" av One Direction. Är inget fan av dem egentligen, men denna låter är bara för fin. Spelar lite på fb, kollar lite bloggar, och bara mår jättebra. Ska snart ta och sätta på en till film, bröllopsduellen blir det. Spännande!

Hästarna har fått vila idag, men tog in Hanna och borstade och myste lite med henne, och gjorde även lite av de sju lekarna, eller tje seven games som det heter på egelska. Skriver kanske mer om det imorgon, när jag har mer ork, haha.
 
Ha en toppenkväll alla där ute, och hoppas ni har det lika fint och underbart som jag.
 
 
// Emmy

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback