Wiho

Hej på er! Idag är det måndag med allt vad det innebär, mest minus från min sida. ;) Har hela veckan framför mig, men, vi får försöka se det som en möjlighet istället för att det är trist med skola. 
 
Min morgon blev i vart fall mycket bättre när jag fick reda på att jag vunnit filmer Lastning av Lisbeth Johnson. Jätteskojigt, speciellt eftersom jag har en häst som inte är det minsta villig att gå på transporten, och rent ut av rädd. Har faktiskt funderat på att köpa den ändå, men nu vann jag den istället! :D
 
Ha en underbar dag!

 
// Emmy

Kommentera inlägget
Postat av: Sara

superfin blogg!

kika gärna in min blogg om du har tid över, och om du ska svara på min kommentar svara gärna på min blogg! :)

2012-12-10 @ 17:02:26
URL: http://sarahermansson.se
Postat av: zuzanna

Aw , vilken söt ponny ! :)

Svar: Hihi, hon är faktiskt häst ^^
kallblodsfjollorna.blogg.se

2012-12-11 @ 09:22:44
URL: http://mashmelllow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback