2 bilder

Eftersom jag har så oändligt tråkigt så bestämde jag mig för att försöka fota Jonna lite som ligger i mammas och pappas säng med solen lysandes så fint på sig. Och eftersom hon ligger stilla så har jag ingenting emot att använda mig av den manuella fokusen.
Jävlar vad efterbliven min kamera blivit.. Men men, jag fick i alla fall tagit två bilder som jag tycker blev rätt så charmiga. :) Håhå, får se om jag hittar Rasmus också sedan, eller rättare sagt får se om jag kan få honom att sitta tillräckligt stilla.. Är inte så kvick i tanken just nu..


//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Felicia Elmgren

Fantastiskt motljus på den första bilden! :D Synd med bruset bara :c

2012-02-01 @ 18:37:54
URL: http://orfilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback