AkvarellFärger

Idag har vi fått måla med akvarell, en typ av vattenfärg. En tjej ifrån Wales var här tillsammans med en tjej som pluggar till bildlärare (om jag fattat det rätt) och så har hon ifrån Wales visat lite hur man kan arbeta med akvarell. Så idag har lektionen vart på engelska.
Och jag målade av ett äpple, första gången jag använder akvarell faktiskt, det var riktigt kul och jag blev nöjd. :)
Så här får ni en liten bild på min målning:



Och den stora bilden till FN-festivalen Angeläget som jag berättat om tidigare har ju vart kvar länge, men jag har inte laddat upp någon bild. Så ni får en nu:



//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Mamma

Äpplet ser jättegott ut!

2012-02-29 @ 06:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback