Alltså.. Den katten...

Var precis ute och gav hästarna lite lunch och tänkte att jag tar med kameran också, Rasmus var ju ute så man kanske skulle råka på honom. Som jag "råkade" på honom....
Jag var inne i höförrådet och packade ihop lite hö till pållisarna och så plötsligt prasslar det till högljutt där inne, jag blir allmänt bajsrädd och kan inte koppla varifrån ljudet kommer.. Och så tittar jag upp i taket där mamma och pappa satt upp en pressening för att skydda höet ifrån väta som annars kondenserar och droppar ner i höet. Där såg jag fyra utbuktningar som kom gåendes åt mitt håll... På presseningen.. I taket... Kan ju säga att jag skrattade lite.. 
Men som den jäveln stökade ner där.. Tog lite halvgrumliga bilder där inne, han är allt bra knäpp den katten..


Japp.. Där uppe satt han.. Och tittade ner på mig.. (ignorera den kassa kvalitén)
Jaa-a, såvitt jag vet låg dom här höbalarna så fint i sin ordning, staplade på varandra så sent som i morse.. Nu låg dom.. Annorlunda... Fann även tuss med päls.. Den syns i bilden, ungefär i mitten, långt till vänster, ni är skillade om ni hittar den. ;)
Nu blev bilden dumt vriden.. Aja, ni får vrida era skallar ellet nåt. Jag var inte där inne när han gick ner (det är väl kanske två meter i tak där..?) men när jag kom in hit igen för att släcka efter att ha gett hestisarna sin lunch så hade han lyckats riva ner hela tre balar på sin färd nedåt.. Kattjävel.
Fotade även klumparna medans dom åt, då är dom ju rätt så stillsamma ;) Hennes man börjar verkligen arta sig!
öööraaah
Sexig kille osv osv.
Han är inte så tjocker längre i alla fall (Y)

Well, nu ska jag nog läsa litegranna, Rasmus ligger och myser bredvid mig i soffan, han är väl nöjd nu.

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Lisa

HAHA JAG PALLAR INTE FARBRORN :'''''DDD

2012-02-01 @ 14:30:27
URL: http://kallblodsfjollorna.blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback