Är våren redan påväg?

Idag har jag haft riktiga vårkänslor, det töar och är skitgött ute i den härliga solen. Så hela familjen har vart ute idag, jag har fotat lite (bilder kommer längre ner), pappa har grejjsat lite och mamma och Lisa har suttit och njutit i solen på vår fina trappa, jag joinade dom där lite senare också. Riktigt mysigt.

Nu är irishcob-hästarna i sverige hos hästförmedlaren, han ska rida dom i morgon och så kanske vi kommer på tisdag och provrider ifall det funkar för mamma och pappa att ta ledigt. Sjukt spännande! Har vi tur så kanske vi kan tvinga med någon och fota också, för min kamera verkar ju funka normalt nu, dock ska jag köpa en ny så småningom också då jag vill byta upp mig och inte riktigt litar på min kamera, den är ju trots allt några år. 

Underbart härligt med en hel veckas lov framför oss nu också! Har vi riktig riktig tur så kanske vi till och med får hämtat den nya pållen nu under lovet om det blir en pålle därifrån som jag både tror och hoppas

Här kommer lite bilder:
Is kan verkligen få härliga former ibland! :)



En gren över bäcken




Hestar (som för övrigt verkade uppskatta att marken töat fram lite, så som dom smaskade och slet i det arma, gula gräset)

FånaPåna

Omnom

Lite döda blommor som satt kvar i en buske.


Meina skoer in dah himle, låg och chillade på vår trappa med huvudet lutandes mot ena räcket och fötterna upplagda mot det andra. Var riktigt bekvämt (Y) Fast så småningom gjorde det ont i svanskotan av att ligga på stentrappan. :)
Trappräcket.

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: annie :3

Jag kan nog hänga med och ta kort om det blir på tisdag! :D

2012-02-19 @ 16:38:50
URL: http://annieostberg.blogg.se/annie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback