Bajskrig!

Hrm.. Ja som rubriken säger så har Lisa och jag utkämpat ett kort bajskrig. ;) Vi har vart ute och mockat frusen skit i vinterhagen ett tag, sen utvecklade det sig till ett mindre krig, som snöbollskrig fast med bajs istället. Fullt normalt.
Lite lagom kul man får ha det. ;) 
Sen så fick pållarna mat också, lite smått galna var dom, sprang runt och busknyckte med huvudena när jag gick för att hämta dom och säga att det fanns mat, busungar. :3

För övrigt så har jag faktiskt klippt lugg, har länge velat ha det men inte riktigt fått tummen ur, men nu är den klippt iaf :3 Blidde nöjd, dock har jag en jobbig virvel (jag har måååånga virvlar i håret) precis i pannan vilket får luggen att bli missbildad, därför det dröjt med att våga klippa en (btw, det är min fina mor som klippte den åt mig, hon toppade mig också) men med lite spray eller nån sån annan skit ska den allt ligga tjusigt. ;) 

Här får ni bild på spektaklet: 

Här kan man också se lite av hur virvlarna ter sig i mitt hår, att luggen liksom vill bubbla upp och även bort ifrån ansiktet. Jag har t ex olika benor varje dag för virvlarna gör att det lägger sig hur som helst. Det finns liksom ingen "naturlig" plats att lägga sig på tycker det .. .___. 
Supersmexxigt ;) sen så får vi se hur den ser ut när jag duschat och så om det behöver finslipas eller nåt. :) 


//Elin

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback