Bildbomb!?

Ja nu kommer det faktiskt upp en liten bildbomb här på bloggen!
Har lekt lite med kameran, vinklar och skärpa och lite sånt. Fortfarande lite seg i tanken så vi har överseende med det, men trots det gick det faktiskt över förväntan!
Dock har kameran tappat ännu en ganska trevlig funktion... Ni vet när man sätter på kameran? Den skärmen som dyker upp då, med batteri"nivå", hur många bilder du har plats till, inställningar och sånt - den skärmen är bara svart när jag sätter på kameran... .____.'' Tack och lov så kan jag i alla fall fortfarande titta på och t ex radera såna bilder jag redan tagit.. 

Jonna har legat så fint och stilla när jag fotat, men Rasmus är en helt annan sak, helst ska han ju fram till kameralinsen och till den som fotar som då gärna hamnar i en ställning som Rasmus ser som en inbjudan till att gosa lite.. Aja, några bilder blev jag riktigt nöjd med och här kommer dom..! 

Jonna och hennes favoritkudde.. Visst ser det himla skönt ut?
Söten <3



Rasmuuus
haaah


Gölligt











Jaa-a, lite kul får man ju ha även fast man är sjuk. ;)
Jobbigt att äta dock med en helt igentäppt näsa.. Framförallt om man, även fast man är helt själv, helst vill tugga fint och artigt med stängd mun. Nä, nu är det andra bullar som gäller! Tuggar som en vilde med öppen käft för att ens kunna andas! 

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Emma

Grymt fin blogg! :D

2012-02-02 @ 17:47:10
URL: http://hoppningdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback