Chill

Hästarna har fått sin middag och jag äter på min, tittar just nu på Simpsons och har slutat tidigt idag så jag är alltså för ovanlighetens skull hemma före Lisa. ;) Det är riktigt rått och äckligt väder ute dock, kylan liksom biter sig in rätt in genom kläderna. Så vi får se om det blir någon ridning idag, annars hade vi tänkt att passa på att både tvåla och fetta all utrustning. 

Imorgon ska Lisa och jag prova på spinning, vi ska börja gymma också så fort det finns ledig tid för gyminstruktion. 
Ska bli spännande! 
Vi har väl tänkt att varva övrig träning med ridningen hemma, alltså gym och spinning om det är roligt, sen provar vi nog på cyrkelgym också och när värmen kommer blir det ju massor med simning och bad i sjön. ;) 

//Elin

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback