Det är kallt ute!

Har vart ute en stund nu och fotat, mest hästarna. Fick faktiskt en hel del fina bilder, dock krävdes det en del redigering för att rädda dom ifrån den fruktansvärda överexponeringen ute i snön.. Men nu tycker jag att dom är rätt så tjusiga!
Tog på mig gott om kläder innan jag gick ut och lyckades hålla mig varm på hela kroppen förutom fingrarna och tårna.. Lika hopplöst varje gång. Tårna verkar vara omöjliga att få varma när det är så kallt ute, fingrarna kan man rädda med tumvantar - men det är lite väl klumpigt att fota i, det räcker att krångla med tjocka fingervantar. 

Men men, jag ska inte prata mer om hur kallt det är ute, jag hoppas ni inte blir uttråkade av att jag laddat upp så mycket bilder nu de senaste dagarna. Är det något speciellt ni vill läsa om?

Well, här kommer bilderna:
Snö on dah bil.
BlommaSak
Frostigt gräs som hänger ner ifrån vår bro.




Lätt sötast i världen!


Fin springstil..
Söten <3
Grevaah eftär maaet
Omnomnom
Gräva med höga benlyft!
Så här nära tyckte Fiona att hon kunde komma... ;)





Omnom mat











sexigt









Elstaketet 

Så det var väl det som bjöds. Får se om det blir något mer fotade idag eller inte.

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Mamma

Jättefina bilder!

2012-02-04 @ 14:38:17
Postat av: matilda

grymt fina bilder!

2012-02-04 @ 15:01:03
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback