En till???

Japp, ni får stå ut med ytterligare en liten bildbomb. ;)
Idag funkade faktiskt autofokusen (eller rättare sagt, idag hackade inte "ta-kort"-knappen så brutalt) på kameran, vilket gjorde att jag dels kunde fota Rasmus lite när vi lekte och även hästapållarna när dom kom gåendes till mig när jag kom med maten. Hoppas det håller i sig tills jag får den nya kameran, för den får jag inte förräns den nya hästen är betald osv, men det skulle kanske betyda att vi kan ta kort med den t ex när vi provrider och när den och Fiona möts för första gången! :) 

Här kommer i alla fall en hög med bilder på både stora och små djur:
Jonna
öghaaa
Nesa

Jonnaaa-pels
Cool Rasmus
Motljus <3
Lång arm osv osv.
Rasmus kikar över sängkanten (Y)
Charmigt.
Kikar över kanten..
Här får ni även en skymt av en av Rasmus favoritleksaker, en tidning.. Den ska liksom vara så stor som möjligt enligt honom - så att han inte missar.. Fast det gör han ändå.
Den spännande tidningen svävar ovanför honom.
Jag älskar den blicken <3
TIDNING
Rasmus aka Kroken, kroken är en vanlig lekposition hos Rasmus, som vi bevittnar här (högra tassen är formad som en liten krok, oftast är den mer krokig än såhär). Han kan sitta med kroken så och se mentalt efterbliven ut i upp till en-två minuter. Ofta försöker han också med stela rörelser samtidigt fånga det han leker med med sin lilla krok.
Läskig
Ännu läskigare
Tjocka hesten Lukas, dock har han gått ner massa.. Men oundvikligen ser han aningen dräktig ut framifrån..


Isiga morrhår..
Fiona <3 Som var ännu isigare i morrhåren... (Y)
Fiona aka Luggen? ;) Och den kommer bli brutalt mycket tjockare när det vi klippte förra vintern-våren har växt ut helt.. Och manen.. <3 Det kommer bli mycket flätning i sommar så att det inte blir för varmt, det lär det bli med nästa pålle också om det blir en irish cob. (Y)
is </3
Göllig chey <3 Haha, när jag tog den här bilden så flåsade Lukas mig i örat. ;) 

Men men, nu äro bildabomben sluet. 
Är hemma idag också, min kropp går typ igenom alla förkylningssymptom den kan? Först slem i halsen, sen rinnigt snor, sen tjockare, sen täppt, halsont, klump i halsen, halsont, slem och torrhosta, frusen, utmattad och seg, lite feber, you name it.
Sen har jag fått nare också, det svider.. .___.'' 
Men börjar känna mig piggare, dom två senaste nätterna har jag mått tillräckligt bra för att kunna sova normalt i alla fall, det uppskattas. 

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Meja

bildtexterna <3 fånis man <333



Fina bilder och djurisar :D

2012-02-03 @ 15:12:38
Postat av: Emmy :)

Så fina! :3 Men, måste fråga, är Fiona eran helt och hållet? :) Och sedan, jag hade en tinker som sköthäst förut (hon är såld nu :() och dom är helt otroligt underbara och mysiga!

2012-02-03 @ 20:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback