FAAan vad gött

Idag har Lisa och jag spinnat, Annie följde också med och testade på.
Det vart riktigt jobbigt, framförallt typ efter knappt halva men sen lite närmare slutet började jag komma igång riktigt ordentligt och det var så jävla gött! Älskar att få jobba rejält med kroppen. 

Härligt trötta ben man har nu, typ viker sig under en .. HAH, kul.

I kväll ska jag nog somna ordentligt i alla fall. Och imorgon så ska hästarna få komma ut också, slutar dock ganska sent, men det börjar ju bli ljust nu och vi ska ju inte rida långt. Får bli en lugn tur (ridning eller promenad) och jobba med Petras avslappning. 

Nä, ska snart ladda upp en bild ifrån bildlektionen idag, sen så ska jag skriva på en svenskauppgift och måla lite på två tigrar som jag började på igår. :3

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: annie :3

Höhöhöh,ben <3

2012-02-28 @ 19:57:49
URL: http://annieostberg.blogg.se/annie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback