framgångar!

Sry för lite kass uppdatering!
I alla fall idag har jag vart i skolan (ofc), slutade tidigt - fett skönt! Åkte hem seeen, chilledillade lite å åkte sen med mor min till ljungskile och hämtade dom nya tränsen. Fick med oss Elin hem osså ^^
Sen när vi kom hem igen, gick vi ut till stallet å tog in pållarna. Petra har vart lite vrång (gått iväg en liten bit å så) när man ska hämta henne, men idag gick hon fram till mig de sista metrarna och stannade hos mig! Även i ridningen har vi gjort framsteg, var väldigt noga med att göra halter idag och hon lugnade ner sig nått otroligt!
Och från den första halten jag gjorde, som tog i princip flera meter med ett hårt tag och till dom sista, då hon stannade i samma steg jag bad henne med ett litet och mjukt tag i tyglarna! Haha känner att min sveriget inte var så braaaoo där, men jag hoppas att ni fattar vad jag menar ;)
Men i alla fall är jag jättestolt över min bebis idag och det kändes verkligen bra med henne!
Baaraaa för att det inte ska bli ett bildlöst inlägg (för det ser så trååkigt uuut) så får ni en bild i repris!
snyyygger pålle <3
//Lisa

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback