Hihii

Nu har jag och Lisa precis kommit in efter att ha grejat lite med Fiona (har även fotat idag och Lisa fotade mig och Fånis en del) 
Jag har longerat lite lite med henne samt tömkört lite lite med henne, hon var jätteduktig och det var inga problem för henne att bli jobbad i hagen när Lukas stod i hagen mitt emot. Sen så tolkade vi några varv, både skritt och trav, gick superbra och hon tyckte att det var jätteroligt, frustade och såg så allmänt lycklig ut. Dock blev Lukas helt galen och sprang runt som en dåre i hagen mitt emot så fort han inte såg henne och skrek (han gnäggar sinnessjukt fjantigt). Fiona brydde sig dock inte om det och Lukas fick gott om motion han med. ;) 

Dock blev det inga bilder när vi tolkade då jag ledde och Lisa åkte bakom på snow-racern, aja. Ni får lite bilder på lite olika saker som jag fotat och även lite på mig och Fånis och när jag både longerar och tömkör. :) 
(Alla bilder som är på hästarna har Lisa fotat, dom andra har jag fotat)


Nypon :D
Små feina bäär
Mer nyypooon
Mojjmojj-frukt-bär-saaak

Blomma-mojj
Frassemannen <3
wiiiiiie
Greeenaaar
snööööe

lässen
lässen
LukasHesten
Lånade pappas übersexiga overall ;)
geeeesp
Söten <3
Superlätt att hantera det åtta meter långa repet (Y)
Aaah, älska minen man får när man bländas av all sol och snö <333
bååårsta hesten
göllegoo
Wroom wroom
Träna inkallning
Hesten kåmma
Hesten ville sega heij till Lisa :D
Andra hååållet
Inkallning igen
Springa med hesten
Håhå
Lite tömkörning också, vilket hon tycker är lite svårt, hon brukar bli osäker och försöka svänga runt till en, gå till någon annan eller bara stå stilla. Men hon går från klarhet till klarhet. :)






Och om irishcob-pållarna så ringde pappa nu i veckan och dom är fortfarande kvar utomlands då det enligt lag vart för kallt att köra dom... Så vi hoppas att dom kommer nu i veckan..

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Ezpan

Så söt liten polle! :3



Vad var det men Lukas som fick er att sälja/lämna tillbaka han eller vad ni nu gjorde? :o

2012-02-12 @ 17:44:48
URL: http://ezpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback