ridlektion!

Igår för första gången red jag ridlektion på typ ett halvår, fick ta mammas! Red Dustan, hon och jag har aldrig riktigt funkat, så själv tycker jag inte att det gick så bra. Hon springer ju väldigt gärna, och jag som satt där och försökte rida med så lite tygel som möjligt.. Hon la sig i handen och kuta, kände mig riktigt hemsk när jag titt som tätt var tvungen att ta tag i henne och ta upp huvudet på henne :'c
Men ibland gick det bra också, skulle trava med enhandsfattning genom en smal "gång" gjord av bommar, vilket faktiskt gick riktigt bra - då hon är väldigt lång i kroppen så blir hon svårvänd. Och när vi började med en del galopparbete, med galoppfattningar från skritt - så satte även bakkärran igång och hon gick allt stadigare i formen. La sig inte så mycket i handen och var riktigt go och avslappnad när vi travade av!
Idag så har jag vart i skolan ofc, åkte sen hem till annie och pluggade lite där, sen åkte jag med mor min hem och plugga lite, sen åt jag och började titta på första hp filmen <3
Fick förresten låna första hp boken av matilda idag, känner mig jättekass som inte har läst böckerna :c men det ska det bli ändring på! Mina planer för helgen? plugga,plugga,plugga...  har svenskaprov på måndag, en ganska stor biologiuppgift tills på måndag, franskaglosor tills måndag, engelskaglosor tills på fredag, samhällsläxa tills nästa fredag, hemkunskapsläxa tills på måndag, mer franskaglosor till v.7 och ett prov i samhällskunskap v.7... såå ah, har en del att göra nu innan lovet...
Så här söt e jag nu när jag ska återgå till att läsa boken <3
detta blir ett tråkigt inlägg med mycket text och typ inga bilder, sry for that..
//Lisa

Kommentera inlägget
Postat av: Anonym

Min duktiga sötnos <3

2012-02-03 @ 21:17:18
Postat av: Mamma

Namnet försvann igen... Kram, mamsen

2012-02-03 @ 21:18:06
Postat av: annie :3

jag har inte heller läst böckerna :(

och jag måste med plugga nu, i'm gonna die.



GLÖM INTE ENGELSKAPROVET

HIHI

FML HAR MATTEPROV MED NÅGON DAG

JAG ÄR KÖRD :(

2012-02-04 @ 19:16:04
URL: http://annieostberg.blogg.se/annie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback