skissat litegranna

jag är väl inte direkt den mest fantasifyllda personen här i världen och har alltid haft svårt att komma på egna saker, varelser, bakgrunder - allt det där jag vill kunna.
Så jag har börjat träna lite mer på det, tvinga fram lite fantasi typ. 

Så jag tänkte dela med mig av mina senaste skisser där jag försökt utveckla en egen figur, helt och hållet ur min egen fantasi. :) 


första idéskissen
andra - vingen förstörde bilden så den existerar inte på dom andra bilderna...
Sorry för skärpan :c Men här började jag utveckla kroppen.
Helkroppsbild
Första skissen där jag utforskar lite andra vinklar på ansiktet. Inte min starka sida. 

Det var allt jag hade att bjuda på vad gäller skisser idag. Får se om jag fortsätter utveckla min mojj. :) 

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Emma

Snyggt!! :)

2012-02-05 @ 13:52:57
URL: http://hoppningdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback