tjock hest

Har gått å haft lite ångest för att jag inte har bloggat det sista, men nu har jag äntligen tatt tummen ur röven!
veckan har vart ganska tråkig, ett par prov, några läxor, en hemstudiedag har den innehållit på ett ungefär..
I onsdags (hemstudiedag) hade vi en uppgift att vara ute och göra en aktivitet i minst 30 min, så red lite på den tjocke brune pållen, i hagen dårå - no way att jag rider ut på det där monstret nu, framförallt inte själv! Men red väl i en halvtimme ungefär, skrittade och travade. Han var otroligt vrång och tråkig (kan ha berott på att fåna stog inne i stallet och tuggade på lite hö, thihi) men i alla fall, han var kind of bockig osv, men inget märvärdigt hände! sen gav jag dom lite vatten och hö, mockade och gick in i värmen igen.
tog lite små bilder med min mobil:
random bild <3
bilderna hamnade inte direkt i ordning, som ni kanske fattade ;)
fick även lånat den andra hp boken idag (har haft en jobbig väntan på fem dagar juue :c) så nu är jag söt å ska läsa lite!
myser i jumsuiten, och jag tror jag håller på att bli sjuk btw :cc
//Lisa

Kommentera inlägget
Postat av: Mamma

Han är ju söt i alla fall! ;-)

2012-02-10 @ 22:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback