Wiie

Jobbade Fånisen idag igen efter skolan, ungefär som igår. Hon kom ihåg vad vi gjorde igår och var jätteduktig ^^ Tänker inte säga mycket mer än så, Lisa fotade lite bilder i det dåliga ljuset, men det syns iaf vad det är.
Ni får nog lite information via bildtexter. :3

Dah bilder (som Lisa har fotat):
Söten... Älskar hennes rumpa <3
Söthesten <3

Traaaavaaaaa på vååålteeeeeen
Liten "bildserie" på en av inkallningarna.







Duktiga pållen <3
Och såå uuut på cirkeln igen :3
Travelitrav
Kommer in till mig igen


Gör en halt
Och hon stannar så fint och står stilla ! :D
En till liten "fokusinkallning", GAAAH hon är så fin <3 Driver henne i en cirkel runt mig, kallar och börjar snabbt backa bakåt lite hukat och hon följer efter, och ser så där bedårande jättesöööt ut.. :DDDD Och så har hon verkligen börjat leka med mig, hon knycker med huvudet och gör sig snygg och massa fint (a)
Skritta avslappnat kan hon verkligen ;) frustar på också :3


GAAAAH, MANEN ??!?!?!?! Kan man annat än att älska den?? ;)
Springelispring
Gölliggggg
Haha, precis när hon slår över till galopp ifrån trav (Y)
Goppetigopp
Fuck yeah, släng with dah man, biatch!
Här ser vi en av mina sexiga backningar för att få in henne i mitten, in real action ;) (låtsas om att det inte alls ser ut som om jag faktiskt kastar mig bak och ner på rygg i snön..)
Börjar backa och kalla
Hon svänger in mot mig (håhå, med busblick och bussteg)
Hestis kåma
Goppeti
Schnögging
Stundvis i lekens hetta bar hon sig såhär stiligt, och vem säger att hästar behöver ta stöd i bettet för att gå i form? ;) Precis såhär jag vill att det ska se ut när vi tränat upp formen :)
Stilig chey c:
Det var en hård markbit som gömde sig under snön och den snubblade hon såklart på.. Failarn <33
En till av mina übersexiga bus-backnings-inkallnings-mojjs-komma-in-i-mitten
(tycker det är vackert att man ser att det mörknar under tiden bilderna är tagna)
Såååå, det var det jag hade att bjuda på idag.

//Elin

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback