Bildinlägg 2008

Jag har ju bestämt mig för att lägga in lite bildinlägg på bilder ifrån 2008-2011 dels för att se min egen fotoutveckling och en del bilder har ju sina historier. Det finns ju många fler än dom jag lägger in i inläggen, men det skulle bli alldeles för många om alla skulle med så det får bli lite favoriter och sånt ;) Så här kommer första inlägget med bilder, och dom är ifrån 2008, dom andra kommer förmodligen att bli tidsinställda eller något :)

Here they come:

Snygga  tjejer.... Fan vad små vi var o___o Dock har pappa tagit den här bilden, men vi var ju så heta ;) Våra supersmexiga skolavslutningskläder förstår ni :p

Från vänster, Mirramiss, Melou och Melanie :) Våra förra grannars pållar (där vi bodde förut). Lisa och jag var ganska ofta och hälsade på dom, dom var typ dom första hästarna som jag började fota så smått. Egentligen hade jag mycket mer bilder ifrån typ 2008 när pappa köpte systemkameran och jag började vara lite mer seriös med foto, men jag har alltid vart intresserad. Men iaf, datorn kraschade så att några bildmappar försvann :/

Haha, Jonnas favoritsten vid vårt förra hem :'3 Hon blev så go och mossig när hon rullade runt där ;)

Rasmus gottar sig i gräset, minns att jag var väldigt stolt över den här bilden ^^ haha, tur man blivit lite bättre iaf .__.

Lejoooon :D Borås djurpark tror jag det var :3

En hjort på samma djurpark :D

Mysigt å så... Lite kul storleksskillnads-bild på våra katter ;) Och ändå är Rasmus inte lika stor på denna bilden som han är nu.. Det är ju trots allt typ tre och ett halvt år sedan.... (Y)

Bild ifrån Bassholmen när vi åkte dit med vår segelbåt som nu är såld :) En stor skillnad på äldre bilder är att jag utnyttjar och försöker använda mig av ljus på ett helt annat sätt nu. Dom flesta äldre bilderna är så.. Nertonade i ljuset eller vad man ska säga, lite gråa nästan :o

Bassholmen

Åh... Fina fina Mimmi.. Den hästen har lärt mig så mycket. Den här bilden är ifrån en liten uppvisning om hur säker hon var och lite hur viktigt det kan vara :) Det var våra kompisars häst, men hon fick tyvärr somna in på grund av kraftig fång..

Någon uppvisning på ridskolan.. Det som man då såg upp mot och tyckte var fint är så.. Inte fint nu.. I brist på okunskap förr så var det ju det man såg och det enda man fått veta om form, att hästen böjer på halsen..

Förr la jag heller aldrig märke till bett, jag hade ingen koll på skillnader eller namn. Men när jag kollar igenom gamla bilder ifrån tävlingar på ridskolan, iaf hoppning, så är pessoa väldigt vanligt.. Finns massvis med bilder ifrån olika tävlingar på ridskolan som jag tagit, men ni får nöja er med väldigt få. Tror jag lägger in lite fler i inlägget med bilder ifrån 2009 ;)

Harmoniskt å så...

Fler bilder kommer i dom andra inläggen som kommer komma upp senare. :)

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Lisa ofc!

HAHA ASSÅ VA SÖTA VI VAR :*****

2012-01-08 @ 12:48:29
URL: http://kallblodsfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback