Bildinlägg 2009

Här kommer en hög med bilder ifrån 2009 (jag känner att jag gör bildstorleken lite större då den kändes lite väl liten):


En bild ifrån någon tävling. :) Jag var expert på att klippa av huvuden, även fast jag inte känner någon av dom på dom flesta bilderna så ser det ju trevligare ut om ryttaren får behålla huvudet på ;)

Någon tävling på ridklubben, lite lagom söt häst :3 Och rätt tjusig bild ändå om jag får säga det själv ;D

Någon tävling..

Minns att jag tyckte denna pållen var så söt, haha, det tycker jag fortfarande :> Någon fjordkorsning kanske? ;)

Haha, jag klippte inte av huvudet så mycket ändå :D

Haha, vad fjuttig han var :'3 Ni kommer märka i 2010-2011 att Rasmus är en väldigt populär fotomodell ;) Han är väldigt tacksam att fotografera och lätt att "fånga" på bilden, Jonna är svårare. Men hittade en del tjusiga bilder på henne med! ;)

HÖEST

Han ser.. smart ut.

Catfight.. Haha, dom är så söta när dom brottas :'3

Haha.. Rasmus är typ dubbelt så stor men han blir råägd av lilltanten ändå .__.

Jonnablicken <3

Kommer inte riktigt ihåg vart det var.. Universeum kanske... Men blev väldigt nöjd med den här bilden och är fortfarande det ;)

Fjantkatterna..

Rasmus :D

Vi hyrde Zita den sommaren :) Sadface på pessoat dock.. Men visste inte ens skillnad på bett på den tiden..

Zita, vi hyrde Kurt en vecka, veckan innan henne också och så hade vi henne i en vecka efter Kurt :) Det var då mamma började rida ^^ Hon galopperade för första gången på Zita den sommaren också, modig mor. :D

Allmänt mysig bild ^^

Göölligt ;)

Husvagnssemester, fina minnen! :D

Fortfarande husvagnssemester. :p

Det bodde salamanderbebisar vid campingen i en stubbe :D

Husvagnssemester - dagg :D

Husvagnssemester - Ros med dagg :D

På väg hem igen tror jag :p En gammal fjording vi såg när vi tog en paus :)

Jösses vad mycket snö det var den vintern <3 Det var så att man kunde kliva upp på taket ;)

Rasmus uppe på taket.... Jonna var också där uppe nån gång :p

Haha, på husvagnstaket var han också xD Heh, typ det enda jag saknar ifrån flytten är det fina taket till husvagnen som pappa byggde, nu får husvagnen bo på Backamo på vintrarna :c

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Melina

Älskar Fionas lugg! :>

Har du tänkt spara ut manen på henne? :d

2012-01-10 @ 20:02:43
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback