blöööh

Är hemma och sjuk idag.. Förkyld. That really sucks.
Har massa äckelslem i halsen, rinner i näsan, helt utmattad i kroppen, trött i huvudet, hosta, you name it. Så jag ligger här hemma och tittar på film, det är väl mysigt i sig men inte när man mår dåligt.. Hade hellre mått bra och vart i skolan .. :c

Jag kommer dö om pappa inte låter mig köpa en kamera, trots allt är det mina pengar.. Men jag har inte full kontroll över dom förräns jag är myndig, måste ha både mammas och pappas samt överförmyndares (och min då såklart) för att ta ut pengar.. 
Pappa vill att jag ska kunna ha dom senare i livet.. Men jag tar ju inte direkt ut allt nu. Aja, jag får väl försöka diskutera det med honom. En Elin utan kamera = ett ledset barn. 

//Elin

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback