Drömmar på normala nivåer...

De senaste dagarna har jag drömt enbart om våra pållar, varje natt... Dels att Lukas blev helt sinnesjuk och typ attackerade mig i hagen och såna fina saker.. Men inatt var det fan.. Konstigt.. Så jag tänkte berätta om det här på bloggen :D

För någon vecka sedan så rymde ju pållarna (Lukas sprängde staketet, det var ingen el i) och nu har vi fixat el så dom kan stå där igen. Men inatt drömde jag att dom rymde igen för att dom var hungriga och då bestämde vi oss för att flytta dom till ett annat bete, till några av våra långgrannar där vi bodde förut (som vi råkar vara släkt med)...

Och det var minst sagt ett äventyr på vägen dit för vi skulle gå hela vägen.. Och jag bar dom i vår fula, gröna kattransport där dom låg så fint så.. Men när vi kom ut vid gamla E6:an så attackerade våra grannar oss med konstiga bomber och lite sånt fint..
Jag ville ta på hästarna grimma och grimmskaft i transporten men då stal våra grannar grimmskaftet så jag fick rädda det så att jag kunde ta på det.. Det var limegrönt.... Men vi kom därifrån iaf även om några randoms som gick med oss dog, jag tror våra grannar dog också.. Eller så blev dom efterblivna och kunde inte följa efter...
I alla fall så blev helt plötsligt jag och dom som gick med mig konstiga djur (typ dinosaurier....) och så blev vi attackerade av örnar som tog min kompis och så försökte vi rädda den och det hela blev typ ett spel.. Sen vaknade jag... Hrm.. Fullt normalt.

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Meja

hAHAHHHAHHAHAHA

2012-01-07 @ 18:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback