Elins nya favoritsida?

Haha, har hittat en sida som passar mig helt underbart, perfekt! :D En sida med flera hundra dokumentärer i massa olika kategorier! Love it! Älskar natur/djurdokumentärer, framförallt just nu är jag väldigt inne på det utdöda temat, alltså dinosaurier och förhistoriska djur. Hittat en massa kul dokumentärer som jag lätt ska se!
Här är länk till sidan: http://topdocumentaryfilms.com
Den här dokumentären står på tur nu när jag sett klart på "Prehistoric park - with Nigel Marven" :

"Monsters we met" Ihihihihi :D

För övrigt börjar jag känna mig någorlunda bättre, vart svullen igår kväll under hakan, på högra sidan halsen, nasty shit.. Ganska mycket svullet, men det har nästan försvunnit idag, halsonten är inte lika plågsam och jag har inte ont i öronen. Dock hör jag fruktansvärt dåligt just nu... Är väldigt trött och matt, orkar inte mycket mer än att titta på tv eller på mina dokumentärer i datorn. :3 Det aktivaste jag gjort idag är att mata hästarna två gånger och det går ju på tio minuter ;)

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Sofy

Taaaack för tipset! I like :D

2012-01-05 @ 21:42:49
URL: http://smedbergsofia.blogg.se/
Postat av: Meja

Elin varför kan du inte rida Fånis själv tills Lisa fått ny häst :O?

2012-01-06 @ 12:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback