En intressent

Som Lisa nämnt i ett tidigare inlägg så har vi ju en intressent på Lukas, så idag ska vi träffa henne på ridskolan när mamma rider, hennes mamma rider nämligen lektionen efter så då är hon där och också väldigt lämpligt hennes mamma.

Jag har aldrig pratat med henne eller så men jag vet vem det är och hon ger i alla fall känslan av att hon är en tuff tjej som förhoppningsvis har den starka viljan Lukas kräver. Dessutom bor dom ju nära och det är ju möjligt att dom skulle ha honom på ridskolan ifall det faktiskt blev av att hon köpte honom, så det ska bli spännande att talas vid idag! Mamma och hon har även pratat på att hon ska komma hit och titta på honom på söndag.
Och om Lukas skulle stå på ridskolan så skulle man ju kunna träffa honom, vilket såklart i sig nog svider lite att se honom så ofta, någon annanstans, men samtidigt skulle det vara en trygghet att se att han mådde bra och dessutom kunna få hälsa på det lilla charmmonstret. Plus att om vi nu skulle ha sån tur och dessutom hitta en häst som faktiskt passar vår familj så finner man nog en hel del tröst i det.

För övrigt är jag väldigt trött nu, det har som sagt vart en jobbig natt.

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Anonym

Det är skönt att hälsa på ofta, har jag insett nu med Bamse och Challe :)

2012-01-12 @ 16:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback