Feint

Jag kommer inte på något speciellt å skriva, men kan ju skriva lite fint om dagen. :)
Idag sov jag ganska länge.. Typ till 13.00.. Höh.. Skönt i alla fall, vart riktigt trött efter den här veckan, sovit lite dåligt i och med Fiona och också på grund av att jag vände totalt på dygnet under lovet.. Så jag hoppas jag känner mig mer utvilad denna veckan, hatar att vara trött i skolan, jag älskar ju min skola och då ska man vara pigg och alert! :3

Men i alla fall, vi har sprungit av hästarna lite i hagen nu när det inte var lerigt. Men eftersom det var så hårt i marken så fick dom ta det lite lugnt då det blir lite "halkigt" och så att dom inte får ont i hovisarna.
Hoppas vi får sålt Lukas snart så att vi kan leta efter en ny häst som passar oss bättre, längtar tills vi kan komma ut och rida osv osv som vanligt.. :/ Och eftersom att jag blivit lite obehaglig med honom så fick jag inte ens fösa ut honom till hagen enligt honom utan att han hotade att sparkas, tur att Fiona kom och räddade mig känner jag *tog betäckning bakom henne och då slutade han bry sig om mig*
Men jag försöker ta kontakt med lite folk för att hitta eventuella köpare till honom och hoppas på det bästa..

En favoritbild på mig och Fånis ifrån sommarns "knoppfotografering", kul å knoppa en fjording ;) Klandra inte mina knoppar, det var första gången D: Men vad smala ben hon har på den här bilden, nu har hon typ fem cm vinterpäls på benen, runt om som står ut. Hon är som en stor lurvig Golden retriever.
Så, nu har jag lättat upp textinlägget med en random bild :D

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: matilda

fin häst :)

2012-01-16 @ 16:07:04
URL: http://skogsrusset.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback