Gott nytt år

Jaopp, nu är det 2012! :D Så jag önskar alla ett härligt år och hoppas att ni hade det trevligt på nyårsafton ;) Det hade i alla fall jag, även fast jag vart allmänt krasslig, i torsdags och i fredags hade jag feber (39.4° och 38.1°) Tur att det finns bra tabletter som kan ta ner det när det är alldeles för hemskt :3
Jag tycker verkligen inte om nyårsraketer.. Det är fint och så... Men hästarna blir stressade, det låter asmycket, kostar skitmycket (vi har typ aldrig köpt raketer, brukar kika på grannarna;)) och stinker.. Och när folk håller på och smäller innan tolvslaget, why? Kan man inte vänta en liten stund, istället för att stressa både människor och djur på en mer utdragen tid, kan man inte ta det så kort som möjligt? Blöö på raketer iaf :c
Aja, drar en liten kort uppdatering här nu, allmänt vad som hänt det senaste.

Vi ska sälja Lukas då vi inte klarar av honom, så vi ska köpa en ny häst så att det blir kul att ha häst igen... Lukas har dels börjat kicka en del också och jag har blivit sparkad två gånger, fortfarande har jag en liten hård, konstig svullnad efter kicken och det var nu två veckor sedan... Jag ska ladda upp en vacker bild på blåmärket när det var ca en vecka gammalt och såg vackert ut ;)
Vi hoppas iaf hitta ett bra hem med erfarna människor, fulla med kunskap och tid.
Här är Lukas annons:
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=566625
Fiona har vart en klippa igenom allt, alla funderingar hit och dit, alla problem och så. Men efter rekommenderingar om att sälja honom ifrån tre duktiga personer som vi alla litar på så blev det bestämt.


Både jag och Lisa har vart sjuka, Lisa mer åt det långdragna, förkylda hållet och jag med feber och halsont, även lite hemskt slem..
Världens finaste Stina är här :D Hon är så och vis <3

Och vi hittade en gammal serie som vi tittade på när vi var små (framförallt Stina och jag är allmänt euforiska över denna upptäckt), för Stina och hennes friendos hade funderat över en serie som påminde lite om Lillefot, och så kom Stinis på en av huvudpersonens vänners namn; Amber och vi fylldes med igenkännande! :D Det här var såklart serien: Dink, the little dinosaur <33
http://www.youtube.com/watch?v=f8Zsfrk6uFk&feature=related
Ett favoritavsnitt <3

Kärlek till bilden <333

Kommer inte på mer nu, men ska försöka börja uppdatera lite mer i bloggen nu! :D
Eller förresten, jag ska kolla på The lost world nu :D en gaaaaammaaaaallll film som enligt mig är ganska komisk ;) om dinosaurier, hur synen var på dem då är ganska roande x'D filmen är ifrån 1925 och här har ni länk till HELA filmen ONLINE om ni är lite nyfikna på den :D http://www.onlinewatchmovies.net/hollywood-movie/the-lost-world-1925-hollywood-movie-watch-online.html

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Meja

HAHAHAHAh dinuraurie film från 1925. Normalt. Ska kolla imorgon :D

2012-01-02 @ 02:34:49
Postat av: Anonym

Dinusaurie skulle det stå, hihi c;

2012-01-02 @ 02:35:11
Postat av: Elin

Supernormalt! :D Underhållning på ett otroligt, fantastiskt och tråkigt sätt (A) Kul men långdragen som är så typiskt för äldre filmer x'D

2012-01-02 @ 16:25:07
URL: http://kallblodsfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback