Håhå

Efter lite diskussion med far min så ser det trots allt ut som om att det blir en ny kamera! 
Dock så får jag inte ta ut pengar ifrån kontot till hela kameran utan får spara någon tusing själv också. Men det är fint det! Nu ska jag bara försöka övertala honom att beställa hem den nu och så kan jag betala skulden till honom när jag tagit ut och sparat nästa studiebidrag... Men men, även om det kanske tar några veckor/någon månad så ser det ut som om det blir en kamera!
Nu kommer jag inte förgås av saknad efter en fungerande kamera! :D

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: meja

fota mig hästar ok???

2012-01-31 @ 22:29:23
Postat av: Emmy :)

Härligt! :D

föresten, måste hissa att det bara är att kommentera här, och att man inte behöver skriva typ några tecken, det är så sjukt jobbigt ^^

2012-02-01 @ 09:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback