Hej Hopp Gummisnopp

Känner att det inte händer så mycket i mitt liv just nu, har vart hemma nästan hela lovet pga att jag har vart sjuk.. Och tyvärr händer det ungefär lika lite på häsfronten, eftersom att jag inte rider eller nått för tillfället..
Och hur illa och hjärtlöst detta än må låta så längtar jag tills Lukas blir såld.. det är inte så att jag inte älskar honom, det är inte så att jag inte tycker att det är jobbigt och det är inte så att jag inte kommer att sakna honom, nej. Men det är inte kul nu när vi inte klarar av honom, det är inte kul att riskera att bli sparkad o.s.v..
jag vill ha kul med min häst, jag vill inte ha tanken att när som helst kan han springa iväg, när som helst.

Just nu vill jag bara att Lukas ska bli såld till en jätteduktig människa, som älskar honom, som hjälper honom ner på jorden igen. Det är en underbar häst, det är det! Han har bara hamnat på fel banor och jag/vi har för lite tid och för svagt psyke att arbeta med honom...
Och sen vill jag ha en ny pålle att ha roligt med, en mindre krävande pålle. Är faktiskt lite inne på varmblod nu, först har det vart KALLBLOD SKARE VA! Men jag känner att jag inte bryr mig så mycket längre, visst kallblod tycker jag är finast osv osv. Men jag skulle inte ha nått alls emot att ha ett t ex varmblod, man kan få en sån fin häst för ett litet pris, samma sak med kallblod.. :3

Känner att inlägget var lite smått random, men jag ska försöka att hålla en hög aktivitet nu här! :D
Men för att kunna skriva bra inlägg vill jag veta vad ni vill läsa om..
åsiktsinlägg?
hiss/diss?
faktainlägg?

osv

BARA FANTASIN SÄTTER GRÄNSER!
//Lisa

Kommentera inlägget
Postat av: meeeeja

Allt :O

2012-01-06 @ 23:56:44
Postat av: Elin

KALLBLOD SKARE VA, ANNARS FAILAR JU BLOGGNAMNET D: OCH SÅ.. AH..

2012-01-07 @ 00:06:55
URL: http://kallblodsfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback