Helt förälskad

Jag har blivit väldigt sugen på att köpa sidepull till Fiona och nu när det väl sker, den nya hästen. Mycket för variationens skull, variation är viktigt och nyttigt! Så jag tittade på Hööks sidepull, det var.. För jävla fult säger jag bara...
Såhär ser det ut:

Blä på det säger jag bara! D:

Så jag kollade runt lite på onlineshoppar efter sidepull, (jag sökte fondpengar till westernutrustning (sadlar och sånt), jag fick lite pengar men inte så att det skulle räcka så långt, men jag har funderat lite på vad jag annars skulle kunna använda dom till, något till hästarna liksom. Och det senaste har jag vart väldigt sugen på sidepull som sagt, så why not?)
Hittade i alla fall dom här två tränsen, 699kr, då ingår "bergsrepstyglar", dom på bilderna. Blev helt förälskad i båda två och riktigt sugen på att köpa en av varje färg! Tror alla sidepulls säljs i "one size" då dom är väldigt justerbara osv osv, så dom ska ju passa alla hästar. Så man kan ju köpa två innan man köpt nästa häst om man så vill ;)

Här är bilderna på dom i alla fall:

<3

<3

Mååååsteee haaaaa.... .____.'' Lätt att jag ska köpa dom <3

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Victoria

Shit va snyggt :o vars finns det? vi har 2 av de från hööks till våra curly hästar men de är ju inte så snyggt precis ;)

2012-01-13 @ 17:54:12
URL: http://vickypicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback