Jag älskar min skola!

Guud, vad jag älskar den här skolan! Hur kul får man lov att ha där, finns det några gränser?! ;D
Idag i alla fall, håhå, så har vi haft bild i två lektioner med Rory (som är supertuff) och första lektionen hade vi typ.. Världens roligaste uppgift?!
Hah, ni skulle aldrig kunna gissa det utan att jag berättade det! ;D

Vi har fått måla ansiktmålningar på varandra (!!!), med vanliga, hederliga vattenfärger, såna som (iaf jag) man använde när man var liten! Asroligt! Dock stramade det massa i ansiktet när det torkade... Så jag kunde typ inte stänga min mun ordentligt och Mimmi (som jag målade) kunde inte riktigt öppna sin. ;)

Har tagit lite bilder på våra fantastiskheter!
Min superheta målning, skapad av Mimmi, dock ändrade hon lite på den igen senare och jag och hon målade mina armar med (Y) men Rory tog massa bilder på oss när vi var så begåvade så det kanske kommer upp någon bild ifall man kan ta del av dom bilderna vid senare tillfälle. (Y)
Min målning på Mimmi ;) Hon har dock målat sina armar själv (höh den högra geggade hon bara runt i i lite färg som droppat ner på bordet.. (Y))
Lolo, som är målad av Emma, målar Emma ;)
Closeup ;)
Lolos målning på Emma. :D

Ganska så underhållande att promenera runt sedan med dessa heta målningar på skolan ;) Dock reagerar inte folk på Sinclair så kraftigt på sådant då allt är begåvat där från början ändå. (Y) Hoho, vi borde ha gått till Agneberg... Där får man blickar bara man har sinclairanda med dit, men men, så blev det inte ^^

Kan ju medge att det var väldigt skönt att tvätta bort all färg på armar och ansikte efteråt då det stramade lite lagom mycket.. Inte skönt..

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Hej! Nu har jag en ny bloggtävling på bloggen där du kan vinna ett 4-pack transportskydd i valfri storlek från Amigo/Horseware. Passa på att tävla medans chansen finns! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.se/?p=5419

2012-01-26 @ 22:24:14
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2012-01-27 @ 18:30:34
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: matilda

grymma målningar! :D

2012-01-27 @ 21:51:28
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback