Najjsss

Slutade tidigt idag, vilket innebar att jag kom hem strax innan tre (!!!!), kärlek på det!
Sen så är jag ledig imorgon, soooooft.
Life´s pretty good sometimes.

Bjussar på en bild på mig och Lisa, bara för att Lisa lyckas se ut som Lillefot på den bilden!!!!





DET ÄR JÄTTESVÅRT ATT HITTA BILDER SOM ÄR DÄR JAG VILL ATT DOM SKA VARA "TAGNA" I FILMEN :c Men har man växt upp till Lillefot så ser man den fantastiska likheten ändå.. (Y)


(Bjussar på en bild till dårå) Här är jag så fantastisk att jag istället ser ut mer som Cera.



Vi är så begåvade, Lisa & jag känner jag..

Men hur söt är han inte?!?! Den filmen kommer alltid att ha en stor plats för mig <3







Kärlek till filmen <3 (INTE DOM EFTERBLIVNA SOM FOLK GJORT EFTERÅT, ORIGINALET ÄR SÅÅÅ MYCKET FINARE)

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Mamma

Jag har så vackra döttrar! ;-) <3

2012-01-24 @ 13:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback