random dårå

får väl också ta och uppdatera dårå ;) ska försöka få tillbaka min blogglust osv osv..

Som Elin redan har nämt så har vi beslutat att sälja Lukas.. känns konstigt och jobbigt så klart.. men rätt, vilket är det viktigtaste!
Annars så har jag vart sjuk sen juldagen nuu, har änna tröttnat gött på det ;_; så under jullovet har jag mest vart hemma och hostat .. 
kommer inte på något intressant att skriva nu, men vi hoppas allt på uppdatering från min sida senare idag, förhoppningsvis ett åsiktsinlägg eller liknande - det är fritt fram att önska ämne!

men jag får väl ta och önska alla ett GOTT NYTT ÅR! :D

får ta och bjuda lite på min sköna skitkassa humor också:


TITTA OCH NJUT! //Lisa


Kommentera inlägget
Postat av: hejsanhejsanhejsanhejsan

Kan du inte skriva något åsiktsinlägg om något annat än hästar bara för den här gången? :D

2012-01-01 @ 17:28:11
Postat av: Meja

Hahahahh xD

2012-01-02 @ 02:33:05
Postat av: annie :3

hohihihihhiih <3

2012-01-02 @ 17:51:04
URL: http://annieostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback