Shakür

Shakür är min gamla medryttarhäst, den senaste eller vad man ska säga.. Nog även den hästen som legat mig närmast.
Shakür ägs av min kompis, dock är hon till salu (hennes annons). Hon är en väldigt speciellt häst och det är inte direkt många som trivs med henne, eller vad man ska säga. Hon är väldigt snäll i boxen, oftast, kunde bli en aning stoig, framförallt mot folk hon inte kände. Hon var väldigt osäker och stirrig, men sålänge man själv var lugn så brukade det inte vara några större problem. Hon har även en bra hoppteknik och är superrolig att hoppa med c:
Hon är förövrigt mjuk och trevlig när man rider.

Bjuder på lite gamla bilder, hade nästan aldrig fotograf med mig och en urkass mobilkamera </3

ÅH HATAR NÄR BILDERNA LÄGGER SIG </3
bilden e tagen med min mobil..

RESTRERANDE BILDER ÄR TAGNA AV MIN GODA VÄN FELICIA ELMGREN, och om jag nu inte får lov att låna dom så är det bara att säga till ;)



Min sits å det e inte den bästa direkt </3 men bilderna är över ett år gamla..

Tror jag började rida henne i slutet av 2009 och slutade sen när vi köpte Fiona, november 2010.
Älskade denna lilla pålle och tänker på och saknar henne lite då och då <3
//Lisa

Kommentera inlägget
Postat av: Meja

Vääänta.. du älskar hästen och den är tillsalu och du letar häst o.O?

2012-01-07 @ 18:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback