'Till I Collapes

Har sovit över hos min vän Matilda onsdag till torsdag, hon fyllde år så hade lite födelsedagsmys osv osv :D
Men det e i alla fall anledningen till min bristande närvaro (för den som ville veta). För övrigt har jag en hemsk bloggtorka, åsiktsinlägg ska jag fixa och denna gången om nått ICKE hästrelaterat - spännande, spännande. Men eftersom att vi inte rider eller nått för tillfället så finns det inte alltid så mycket inspriation till att skriva nått på hästfronten :/
Men jag har märkt att kommentarerna har ökat och det ger vi en STOR tummen upp på! :D
Men kan väl bjuda på lite söta bilder på mig själv, och då medföljer några klädköp från i måndags!

söt bild som ligger ner </3
Tröjan: Lindex, 50 kr (rea)
Jeansen: Gina tricot, 299 kr

mina älskade nya skor <33
Din sko, 499 kr

//Lisa

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback