Toooeeerp

Snart skall heeelaaa familjen karlsson dra sig ut till Torp :D Blir nog till å slösa bort dom sista julklappspengarna på kläder och sånt trevligt, för det behövs! :3 Sen så har både Lisa och jag presentkort med 400kr vardera på HÖÖKS, så det blir nog en kik där också! :D

Vaknade kl. 08.00 i morse av att jag hade fruktansvärt ont i mitt högeröra :< Så jag kunde inte sova utan låg bara och grina och ömkade mig nere i tv-soffan, tog en tablett och tillslut verkade den tillräckligt mycket för att jag skulle kunna somna iaf :) Och så sov jag till typ... 12.00 ca eller nåt, vaknade lite då och då .__. Nu har jag i alla fall inte ont i örat längre men jag har lock för det och hör skitdåligt på det högra... (Y)


(insidan vänstra låret) Såhär såg blåmärket ut några dagar efter att Lukas sparkat mig, som jag sa igår är det fortfarande en liten hård, konstig svullnad kvar men i princip hela blåmärket är borta och det är inte ömt längre.

Och jag borde verkligen duscha innan torp.. Ska nog försöka släpa mig upp till duschen nu...

//Elin

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback