Fotobombas

Japp, nu kommer bilderna ifrån dagen. 
Mamma har fotat de bilder på mig och Fiona när hon tömkörs. En bild (hon står tokigt) är fotad av mig och mysbilderna är tagna av Lisa.
 
Haha, känner att den enda sanna kärleken min totto hyser till mig är min makt över godiset <3
 
Jag vet inte om hon tror att bommarna ska äta upp henne.. Men med baken river inte iaf x'D Hon är lite rädd för hinder, går väldigt bra i skogen men när jag lägger fokus på det blir hon osäker. Både hon och Petra behöver lugnas i ämnet men på helt olika nivåer (fiona behöver lugnas för "rädslan" och Petra... Ja.. För piggheten x))(Kommer ett gäng allmänt sönderredigerade bilder men kunde inte göra annat än att försöka få dem skapliga då det var grovt överexponerade när solen helt plötsligt kom fram. Mamma visste inte hur hon skulle göra och jag kom lite för sent för att fixa inställningarna själv för de här bilderna)Haha, gosen.TokenJobbar med tryckövningar, hon är bra på att flytta rumpan men det är svårare att flytta åt sidan (måste köra igenom detta ifrån grunden nu) och även att flytta framdelen. Backa är hon bra på men är väldigt olika hur lyhörd hon är fö rkommandot. Ett mer eller mindre inlärt trick (om man har godis vill säga) "Puss"Fiona har fått godis och jag ser allmänt.. Konstig ut. Peddosmile.Hon verkade uppskatta lite stretching, det ska jag börja göra mera, dels för att förebygga skador och dels förberedande arbete för bugning, vi har egentligen börjat med det, men fick ett tips om att stretcha frambenen så att musklerna skulle vara vana vid att sträckas ut ordentligt. :) Skulle lyfta hoven men hon ville hellre att jag skulle ge henne en godis. Får hon en endaste godis så är det kört. Hon liksom söker igenom en som en radar efter mer.. Och hennes tiggblick.. Oh my god. Coolt.Omedvetet så gjorde vi tydligen samma min.. Snyggt!Give candy to me or die, Fiona said.Älskade skrutt <3
 
//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Lisa

jag e grym på å fota. lovar. men ska ta å skriva senare idag, har för lite lust just nu..<.<

2012-07-19 @ 00:38:04
URL: http://kallblodsfjollorna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mysiga foton!

2012-07-22 @ 00:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback