Bus på ängen

Idag har Lisa och jag ridit på en äng en liten bit ifrån vårt hus, blev mest galopp, lite konditions och busträning helt enkelt ^^ Fiona skötte sig jättebra, hon började dock tröttna i slutet och ville inte gå utan Petra. Tog även några små små skutt över en liten pinne. Gick braa ^^ Vi bytte även hästar på vägen hem (jag provade även att hoppa Petra två skutt, duktig hest) det kändes sjukt annorlunda från att rida Fiona, men hon är urmysig ^^ Första gången jag rider henne sen hon kom hem. c:

Pallar inte skriva så mycket mer, mamma fotade så här kommer en hel hög med bilder:

Springeling

Goppetigopp
Känns bra att hon blundar när hon springer...




Fiiiint... 


Blundar igen...

Hah, diggar att den här är nästan exakt likadan som den andra bilden efter första bilden när Fiona springer och blundar (Y)
Såhär ser det när Fiona tycker att man ska tävla..





Kan ju säga att hon sprang förbi, mitt lilla monster ;) 



Fint hopp osv..

Fiona väntar på att få hoppa :3




Hoppetihopp! Ignorera att jag har Charlie Chaplin fötter på hoppbilderna.. Det vart bajslänge sen jag hoppade ens det minsta hinder och varken jag eller Fiona har gjort det mycket innan heller ;) 

Första hoppet med Petra, sexigt!


Andra gick bättre ^^

Lisa på Fånisen c:


//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Anonym

Så himla fin blogg!



Älskar verkligen att du har lång man på din fjording, as läckert och jätte jätte sött!! goshhh :D

2012-03-28 @ 14:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback