fail avramling <3

idag har jag ju som sagt ridit lite i halsring på Petra, det gick faktiskt över föväntan, jag kunde både stanna, svänga och trava med den, duktiga bebis <3
men sen gjorde jag ju även en otroligt vacker avramling! jag satt barbacka, med bara halsring och så skulle jag skritta förbi några (en massa!!) nerhängande grenar från små typ hasselträd, och eftersom att jag inte kunde styra henne ordentligt, så skrapades jag långsamt, men säkert av från Petra.. haha det e fan andra gången jag blir avputtad/avskrapad av ett träd/flera träd. smidig här borta asså!
näe nu orkar jag faktiskt inte skriva mer för nu ska jag spela skyrim!!!! :DD
//Lisa

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback